Waarom zitten er aan hand- en theedoeken niet meerdere lusjes?

Bij het ophangen van een theedoek grijp je altijd de hoeken zonder lusje het eerst vast. Waarom niet op elke hoek een lusje bevestigd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Je kunt ook vernuftige klemmetjes aan de muur bevestigen, daar kan je een theedoek aan elke punt in ophangen. Er bestaan diverse soorten van; hieronder twee plaatjes:
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb daar nooit last van gehad. En al pak je hem vast bij een verkeerde hoek dan draai je hem toch. Alsof dat ontzettend vermoeiend is.

Toegevoegd na 1 minuut:
En ook denk ik dat het geen gezicht is met meerdere lusjes.

Je hebt ook van die knijpers voor aan de muur dan heb je het lusje niet meer nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn er wel. Sommige hebben twee lussen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat dat gewoon raar zou zijn.
Heb zelf theedoeken van de HEMA en daar zit 1 lusje aan en een soort gat. Dus 2 keer kans dat je goed grijpt.
Maar heb ook weleens uit frustratie zelf gewoon een gaatje gemaakt,nadat ik voor de zoveelste keer mis greep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een enorme ergernis die dagelijks horden mensen gek maakt. Daarom heeft Jorzolino een ronde theedoek bedacht met een lusje in het midden. Weer een probleem minder...
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Handig !
Amadea
12 jaar geleden
Maar het duurt als je 'm zó ophangt wel veel langer voor ie weer droog is....
De Hema verkoopt theedoeken met een stevige ring erin. Misschien is deze makkelijker te vinden?

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, ik zag dat iemand al zoiets gezegd had, zelfs met link erbij, jammer, niet gezien. Tenminste als met dat "soort gat" die ring bedoeld wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet de naaimachine op tafel en naai aan alle hoeken de ontbrekende lussen. Dan ben je van je frustratie af.

Dit is trouwens het allerlaatste waar ik me druk om zou maken. Maar goed, iedereen mag één ergernis hebben, zei mijn vader vroeger altijd. Jij heb de jouwe dus te pakken.
Sterkte met de oplossing.
Ivana