Ik hoor telkens goede dingen over de Dasty spullen van de Wibra. Is dat terecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, wat is Dasty? Ben heel nieuwsgierig nu!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schijnt een wonderpoets middel te zijn (vond ik net op google) kende het ook niet.

Het beste antwoord

Ik vind Dasty (ken alleen de spray) ook geweldig voor van alles, vooral ontvetten en ontkalken gaat er goed mee. Vlekken gaan ook weg, alleen moet je even voorzichtig kijken of de stof niet ontkleurt.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

JAZEKER !! Dat spul is waanzinnig en werkt op en voor alles echt goed !!
Het kost niet veel dus probeer het maar eens ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook erg positief! Ik gebruik zelf altijd de ontvet-spray voor op het gasfornuis (maar je kunt er ook uitstekend vetvlekken mee voorbehandelen op kleding). Verder ook de waspoeder. Zit in een portieverpakking en kan zo de wasmachine in. Voordeel is dat het zakje waar het poeder inzit verandert in een doekje dat kleur opneemt (zodat kledingstukken geen andere kleuren aan gaan nemen). En fijne bijkomstigheid is dat het niet eens duur is. Super dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima middel. Je moet wel oppassen voor je handen. Je kunt beter huishoudhandschoenen aantrekken als je het gebruikt want je handen kunnen er erg droog en jeukerig van worden heb ik gemerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik gebruik het ook voor alles.
kleding, badkamer, keuken, tuin, aangekoekte spullen, barbeque enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig spul,ik gebruik het erg veel.
fornuis,kleding,badkamer,velgen van de auto enz.
Maar denk er om niet op geverfde meubels en deuren.
Een fles Dasty kost ook nog geen twee euro.
Echt een aanrader