Hoe maak je zeil waar veel in en uitloop op is weer vrij van grauwe vlekken?

Ik heb houtachtige lichte zeil in mijn keuken, daar is ook de tuindeur en ik heb ook een kleedje om je voeten op te vegen, maar toch is mijn keukentvloertje toch heel snel erg grauw en met grijze vlekken. Wat is een gemakkelijke en goedkope manier om mijn vloer weer mooi helder te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je deze site? Lijkt me wel wat voor je:
Oma weet raad, honderden adviezen, nuttige tips en huismiddeltjes. ... Toch hoor je zo hier en daar wel eens een tip over het verwij-deren van een vlek, ...
www.omaweetraad.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is inderdaad een leuke site, maar eh... de tip die ze daar hebben voor mijn zeil: Vlekk op wit zeil, behandel de vlek met chloor, even in laten trekken en de vlek verdwijnt. NB!! ik heb dit gedaan met geblokt zeil weet niet hoe het uit pakt op een geheel wit vloeroppervlak. Ben bang dat ik dan juist het tegenovergestelde bereik: een lichte vloer met nog lichtere vlekken...

Het beste antwoord

Ik vrees dat je toch met allesreiniger in de weer moet. Gebruik in ieder geval niet iets waar was in zit, dat trekt nl vuil aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Schrobben met een kunstof borstel, met een beetje allesreiniger. Daarna goed afnemen en dweilen met speciaal spul voor vinylvloeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik gedaan, maar het werkte niet