Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn kleindochter heeft de meubels onder de sudocreme gesmeerd. Hoe krijg ik dit uit de zitting bekleding

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Als ik jou was zou ik het met een lauw sopje van dreft proberen, en dan wel de hele zitting behandelen, anders krijg je lelijke kringen. Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inspuiten met keukenontvetter en dan met een goed hete natte doen afnemen. Eventueel met water en een borsteltje voorborstelen.

Hopelijk gaat het er zo uit, maar ik ben bang dat je altijd iets blijft zien. Maar ach, dat is dan een aandenken aan je kleindochter moet je maar denken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met babyshampoo van zwitsal.
Dit werkt voor best veel dingen schoon te maken.
Of een billedoekje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het eens met de 'billendoekjes' van je kleindochter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien staat hier iets nuttigs in http://www.omaweetraad.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sudocrème bevat zink, het is heel naar spul, tenminste op je meubels (niet op je billen)
Mijn dochter heeft haar mooie rode vloerbedekking eens geverfd met sudocreme.

Je moet de creme eerst oplossen met vet. Wasbenzine is hiervoor geschikt. Gebruik een oude handdoek en dep (niet wrijven) de sudocreme op.
De vette plekken die je dan overhoudt kun je met water met een scheut ammoniak opdeppen. (1:10). Blijven deppen.
Als de stof droog is, dit kun je doen met een fohn kun je het eventueel nogmaals doen.

als de stof te wassen is (de hoezen) zou je na de wasbenzine, ossengalzeep kunnen gebruiken en dan in de wasmachine.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle eerder gegeven antwoorden zijn goed hoor, maar waarom geeft uw zoon of dochter het niet door aan de verzekering??
Dit valt onder de WA verzekering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding