Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn meegewassen rijbewijs het beste fatsoeneren?

Ik heb mijn rijbewijs (het oude model) per ongeluk meegewassen in de zak van een vestje. Ik kwam er pas achter toen ik het vestje net van de lijn haalde, het rijbewijs is dus - verfomfaaid en wel - al vrijwel droog.

Ik heb het voor nu even in een zwaar boek gelegd. Zijn er nog betere manieren om het weer een beetje te fatsoeneren?

Ik ben al van plan het binnenkort om te wisselen voor een pasje, maar tot die tijd moet ik toch een fatsoenlijk rijbewijs hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
962

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In het boek leggen is al slim. Zet er nog een flink gewicht op en wacht af tot morgen. Dan zie je pas het resultaat. Grote kans dat 'ie er weer redelijk uitziet. Anders toch maar zo snel mogelijk het pasje halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja...heb ik al 2 keer gedaan, leg het tussen een schone theedoek, en met een lauwe strijkijzer op persen..
dan is die weer goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder een iets vochtige doek leggen en dan met een strijkijzer eroverheen gaan. Zo krijg je hem een beetje in fatsoen.

Ik zou maandag wel gelijk even een melding maken bij de gemeente. Geen idee of je met zo'n rijbewijs mag rondlopen namelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding