Hoe kan ik het bestekbakje van de vaatwasser schoonmaken?

Het bestekbakje is helemaal geel van de aanslag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet hem een nachtje in een bakje water met een bruistablet om gebitten te reinigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Afborstelen met tandpasta.
Amadea
13 jaar geleden
Waarschijnlijk gaat het om geel geworden kalkaanslag. U kunt het bakje een tijdje laten weken in een ontkalkingsvloeistof.
13 jaar geleden
Geel van de aanslag van wat, of is het gewoon ouderdom.
Ik zou het schoonmaken in bakje met wat schoonmaakazijn als het kalk is wat er op zit bruist dit er wel van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo af en toe doe ik een afwasmachinereiniger in de lege vaatwasser en alles wordt weer heerlijk fris. Of je daar ook de gele aanslag mee wegkrijgt...
Is het bakje verkleurd, is het kalk of vuil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me dat het bakje gewoon verkleurd is. Hoe oud is die vaatwasser?
Als de vaatwasser verder nog goed is zou ik gewoon een nieuw bestekbakje kopen.