Kan het losse bestek (zie foto) van de blokker in de vaatwasser?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit nieuw bestek? Ik kan me nl. niet voorstellen dat ze tegenwoordig nog iets maken dat niet in de vaatwasser kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch moet je nog wel oppassen. Bij de marskramer had ik een softgrip messen gekocht (los) en deze blijken (nu ik een vaatwasser heb) niet daartegen bestand.
Dat merk kan ik op internet vinden en dat staat daar ook op vermeld.
De nieuwe lijn van dat merk (ook bij de marskramer te koop), kan wel in de vaatwasser.

Het beste antwoord

Ja hoor, dat kan prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou dat niet zomaar doen, het zou bij de stutten los kunnen laten. Stond er niks op de verpakking over de afwasmachine?
Je zou anders even kunnen vragen bij Blokker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jawel, maar indien de heften van je bestek van "hout" werden vervaardigd, dan zullen zij niet lang "zwart", maar wel verbleken van kleur. het "varnish-laagje" zal er worden afgeweekt en dan heb je als resultaat dat er enkel nog het "hout" resteert.