Mijn paarse leren handschoenen hebben afgegeven op een witte waterdichte ski jas. Kan je dat eruit krijgen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

met alcohol.. je kan deze verkrijgen bij het kruidvat..
op een watje doen en daarmee schoonmaken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel eerst even op een klein onopvallend plekje proberen.
bij kruidvat en trekpleister verkopen ze speciale flesjes met spul erin om iedere vlek eruit te kunnen krijgen het nadeel is alleen wel dat een flesje meestal voor een of twee bepaalde stoffen die je ergens uit wil krijgen werkt maar het spull is wel goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik zo'n bruisend poeder zoals Vanish Oxi. Werkt erg goed. Heb er zelfs oude wijnvlekken mee uit gekregen.