Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een Quooker Pro3 combineren met een bestaande keukenboiler?

We hebben:
- Quooker pro 3
- Quooker fusion kraan
- Bestaande keukenboiler

Naar de kraan toe is enkel een koudwaterleiding. In de oude setting warmde een keukenboiler het water op.

Nu hebben we een pro3 quooker. Momenteel hebben we enkel kokend of koud water uit de kraan.

We hebben geen warmwaterleiding dus willen de leiding van de bestaande (oude) keukenboiler pakken voor het warme water zodat we zowel koud, warm als kokend water hebben.

Kan dat?

7 maanden geleden
in: Energie

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee, een Quooker PRO3 kan niet gecombineerd worden met een bestaande keukenboiler. De Quooker PRO3 is ontworpen om direct kokend water te leveren, terwijl een keukenboiler voor warm water zorgt.
(Lees meer...)
7 maanden geleden
ronron1212
7 maanden geleden
een Quooker levert warm of wel heet water de voorraad heet water is beperkt dus bij mij neemt de cv het als de Quooker leeg is het over
VraagAntwoord66
7 maanden geleden
Ik lees online dit: "Een Quooker pro3 boiler geeft 3 liter direct koken water. Dit is de perfecte oplossing wanneer u uw huidige warm water leiding behoudt. Deze sluit u vervolgens direct aan op uw Quooker kokend water kraan. De boiler levert dan kokend water, warm en koud water haalt u dus nog gewoon uit uw warm water leiding.". Als ik de leiding uit mijn keukenboiler als "warm water leiding" aansluit, dan ben ik er toch?
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing