Wat kost dit stroomverbruik?

Vanwege een lekkage bij de buurman heeft zijn verzekering bouwdrogers geplaatst in mijn appartement, deze verbruiken 2100 watt (per uur?) En moeten 9 dagen lang 24 uur per dag aan blijven staan.. ik ben bang dat ik behoorlijk ga schrikken bij de eindafrekening.. iemand enig idee wat dit verbruik is incl energiebelasting en de rest?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Energie
4.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Thanks, en idd hopen dat de verzekering betaald... 4 weken lang (!) ellende zat gehad
Pieter2011
5 jaar geleden
Dat moet je niet navragen, dat moet je eisen! Moo1967 heeft toch niet om die ellende gevraagd? Een gedupeerde heeft gewoon recht op vergoeding van de schade en dit valt daar ook onder.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
http://www.verbruiken.nl/rekenhulp/bereken-verbruikskosten-apparaat
Hoi! Met bovenstaande link zou je al een heel eind kunnen komen maar het beste is als je aan de buurman vraagt of hij dit voor je wil navragen bij zijn verzekering. Je wordt hopelijk toch wel gecompenseerd?

Antwoorden (1)

Je kan het verbruik makkelijk zelf uitrekenen: vermogen (kW) x tijd (uur) = verbruik in kWh.
Dus: 2,1 x 9 x 24 = 453,6 kWh. Dit is redelijk; al zo'n 20-25% van een gemiddeld jaarverbruik.
In je contract bij je energieleverancier kan je zien wat je per kWh betaald.
Lijkt me inderdaad dat je buurman of zijn verzekering dit betaald.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Super dank je wel voor uw reactie!!!!!!!