Waar kun je gratis of goedkoop hout halen regio Den Haag?

Het liefst pallets of vlonders. (Ik wil dit gebruiken om 2 tafels en een kast te maken.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij grote bouwprojecten wordt veel spul op zogenaamde wegwerp pallets geleverd. Deze verdwijnen een container in en gaan naar een papierfabriek. Je kan meestal wel een paar pallets mee krijgen. Hetzelfde geldt voor bouwmarkten.

Vraag het wel, want de zogenaamde europallets worden steeds weer opnieuw gebruikt en hebben een serieus statiegeld erop zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga eens langs bij fabrieken die veel spullen krijgen aangeleverd op pallets.