Wat voor elektrisch apparaat is dit?

Kan iemand mij vertellen wat voor apparaat dit is? Trof het aan in een kamer waar ik ben ingetrokken. Er staan drie schoepen/bladen erin als van een ventilator (weet niet of dat goed in beeld te zien is). Bovenop staat General Electric.

Lijkt wel een oud apparaat. Ik wil hem niet in het contact doen en laten draaien om erachter te komen.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Amadea