Ik zou een deurmat willen over de gehele breedte van mijn gang. En dan een meter diep. Is dit mogelijk?

Mijn huidige deurmat past preices in het stalenframe waar me kruikgat plank op rust. Dit steekt uit t.o.v. van de cementvloer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Ja hoor. Bij sommige bouwmarkten (En vast ook online) kan je gewoon matten op maat laten snijden van een rol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebben wij inderdaad ook gedaan. Ze kunnen vrijwel overal op maat gemaakt worden. Geen probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hoe zit het dan met die opstaande rand? (frame) dat is toch is dan tog geen één geheel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben er een tapijt specialist bij laten komen en die heeft voor ons de juiste dikte en maat bekeken.
Keurig op maat gemaakt en wij bepaalden de kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je eerst een dunne mat die precies past op de plank leggen.
Daaroverheen dan een grote mat.
Wij hebben de hele gang bij de voordeur "mat"gemaakt. Heel handig en het zier er netjes uit. Komt gewoon van een rol af, te krijgen bij iedere tapijtwinkel en ook bij de bouwmarkten bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen probleem is tekoop op de rol roobol,kwantum enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een speciale "schoonloop mat" op maat, ca. 1 bij 2 meter. Deze is erin gelegd door een tapijtspeciaalzaak.
Het is iets duurder dan een cocosmatje maar dan heb je wel wat.
Hij ligt er nu 5 jaar en ziet er nog prima uit!