Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bevestig je een rolgordijn aan kunstofkozijnen?

Hallo,
Ik heb een rolgordijn die ik graag aan de deur wil maken in de keuken. Het probleem alleen is dat de deur volledig van kunsstof is, waarin ik niet kan boren (huurwoning). Ik kan hem ook niet bevestigen aan het plafond, omdat de deur dan niet meer open kan. Wat is een goede manier om dit te bevestigen? Ik wil liever geen raamfolie etc.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hier bestaan speciale rolgordijnen voor, deze kun je bevestigen zonder te boren:
http://www.copahome.com/nl/Oplossingen/Bewegende_ramen/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou hem bevestigen met tapijtkleefband. Dit is dubbelzijdig plakband, zeer dun, met een gigantische kleefkracht. Een smal strookje er vanaf knippen en onder de steuntjes plakken. Eerst zowel deur als het steuntje goed ontvetten. Ik zou de steuntjes op hun plek aan het rolgordijn vasthouden en dan in 1 keer beide steuntjes mét rolgordijn op de deur plakken. Goed aanduwen en een tijdje laten rusten voordat je hem gaat proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding