Kun je metselmortel mengen met een verfsoort om een kleurverandering teweeg te brengen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Ik heb thuis een potje speciaal poeder. Lijkt gewoon op gemalen baksteen. Dit kun je door de mortel mengen. Ik gebruik dit om bijvoorbeeld boorgaten in baksteen mee aan te smeren.
Wel even goed experimenteren met de mengverhouding ivm de kleur.
http://www.weber-beamix.nl/hulpstoffen/producten/mortel-verbeteraars/weber-kleurstof.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan dit niet met verf mengen, wel met bv pigmentpoeder