Wie kan mij de werking van deze kachel vertellen?

Ik zou graag willen weten waar deze 2 ronde knoppen voor dienen.(thermostaat Knoppen)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een ketel voor luchtverwarming.
Ik neem aan de je er de temperatuur van de uitgaande lucht mee kan instellen.
2 knoppen voor 2 kanalen.
Ik zie 4 pijpen:
-2 ingaand 2 uitgaand. (mogelijk ook 1 voor rookgas?)
-of 4 uitgaand, dan stel je per knop 2 kanalen in.

Beetje gokwerk, maar zo te zien werkt ie, dus makkelijk te testen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Instelbaar van 0 tot 120 graden Celsius.
Ik kan niks anders bedenken dan uitgeblazen lucht temperatuur. Of ze doen niks meer, sinds die externe thermostaat.
Daar kom je alleen achter door te proberen of door de boel open te schroeven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zag die als zwarte strepen met bijvoorbeeld een marker om aan te geven in welke stand ze staan, maar sleuven zou ook kunnen.
Zoals ik het zie staat de linker op 50 graden. Een timer lijkt me niet. Boven de 0 staat "graden Celsius"