Waamee kan ik een rubberen onderdeelte zelf namaken?

Met welke kit of met welk ander product kan ik zelf een zoekgeraakt rubberen onderdeeltje namaken. Daarna moet dit onderdeeltje ook weer op een rubberen ondergrond worden vast gelijmd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Met een 3D-printer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3D printer is meestal plastic.

Antwoorden (1)

Met MS kit kan je voorwerpen maken, als je een malletje hebt. Het hecht uitstekend op rubber. MS kit is onder vele namen in de handel, ook zwart.
Het hecht niet op PE, zacht plastic. Daar kan je een mal van maken.