Is het mogelijk een radiatorput op een eerste verdieping te plaatsen?

Zonee, wat is een goed alternatief wanneer je geen radiator voor een schuifpui wil? (op een andere plaats plaatsen kan niet, er moet een verwarmingselement op die plaats)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dan moet je wel een dikke vloer hebben! Ik denk niet dat je ze plat neer kunt leggen. Is vloerverwarming geen optie? Misschien kun je ook een platte design radiator tegen de wand naast de pui plaatsen? Je hebt hele mooie!
Ik zou eens gaan informeren bij een bedrijf dat verwarmingen verkoopt/ aanlegt wat tegenwoordig op de markt is hiervoor.
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
precies
Zoiets kan ook
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, doe je je schuifpui open kan je eroverheen springen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ed, ik ben uitgegaan van een schuifpui met een 'vaste' kant, die voor de helft open kan, anders wordt het idd een hindernisbaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha ok dan
nee dit zal niet lukken de inbouwmaat is tussen de 34 en 45 cm en zo dik zijn vloeren over het algemeen niet het zal toch een design radiator moeten worden denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alternatief.. vloerverwarming. maar denk dat je met een designradiator makkelijker en goedkoper uit bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit met precies hetzelfde probleem, en ik denk dat ik er niet aan ontkom om de radiator toch gedeeltelijk voor het raam te plaatsen. Ik neem alleen een kleinere en dan iets hoger en dikker zodat hij toch voldoende capaciteit heeft om de kamer voldoende te verwarmen. Dan heb ik toch voldoende raam over om van de schuifpui te genieten.