kan ik ergens in België (als particulier) gegalvaniseerde poutrellen kopen plus bijhorende zaken (bv. draadroosters...) voor bouw terras?

Ik zoek een firma die me materiaal kan leveren voor de bouw van een metalen terras, op 3 meter hoogte bestaande uit metalen poutrellen en draadroosters enz..
nu vind ik dat alom, maar dan hetzij bij aannemers (die het dus zelf willen uitvoeren) of in groothandels.
bestaan er ook winkels die dit verkopen aan particulieren (met levering aan huis uiteraard, gezien de zwaarte van de materialen).

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb al verschillende mails gestuurd hiervoor... maar krijg dus het antwoord dat er geen levering is aan particulieren of dat het enkel is voor plaatsing en niet voor enkel materiaal...

9 jaar geleden

Het beste antwoord

Bekaert is in belgie fabrikant van oa draagprodukten!
Proberen maar dus!
succes