Hoe maak je zelf of waar koop je een weerbestendig kastje op maat?

Ik heb een klein probleem met een koekjes dief.
We willen die foppen, maar dat tegen minimale kosten doen.
Om herkenbaarheid te voorkomen - en de verrassing niet te verklappen - hebben we zo'n kastje nodig.
De plek waar het gehangen moet worden is pal in de zon en het kan een paar maanden duren voordat de dief betrapt wordt. Het moet dus wel even mee kunnen. Misschien wel een jaar.
Een kastje van meerdere maten dat voor relatief weinig te koop is. Dat is ook prima.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het moet ook tegen vocht kunnen. Op de plek is veel condensvorming.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het kastje moet wel een venster hebben om het koekiemonster uit te lokken. :-)

Toegevoegd na 15 minuten:
De afmeting? Pak beschuit, paar dozen pringles. Dat moet er toch wel in kunnen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem steiger of teak hout,dat kan wel wat hebben,zet het in de beits,laat 4 plankjes zagen bij de dhz,koop wat hout lijm en zet het in elkaar.
Voor het glazen deurtje neem je een glaasje van een oud foto lijstje.
Succes
burgos