Hoe lang duurt het tot stof gedaald is?

Ik heb geschuurd in mijn slaapkamer en moest latex van het plafond afsteken (wat een kolere-werk). Ik stond dus op een gegeven moment stof te happen. Hoe lang duurt het tot alle stof gedaald is (raam dicht, deur dicht)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Als je alles dicht houd,is binnen een paar uur alle stof weer gedaald,maar dan ben je er niet, want wanneer je een deur of raam open zet komt alles weer op gang.Als ik jouw was zou ik alles met een vochtige doek afnemen.
Lekker de ramen open goed stofzuigen,en dan ben je zo stof vrij.
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dan niet het probleem dat de stof in je hele huis komt met de deur open? Met raam open en kier onder de deur dan blijft stof toch onderhevig aan de 'tocht'" en blijft lang hangen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook een tijdelijke stofdeur hangen om het niet door je hele huis te lopen. Tussendoor regelmatig stofzuigen helpt ook om het te beperken http://www.verfwebwinkel.nl/tijdelijke-stofdeur.html
burgos
10 jaar geleden
zO VEEL MOGELIJK STOFFEN MET EEN VOCHTIGE DOEK..EN TOCH RAMEN OPEN,ANDERS RAAK JE HET NOOIT KWIJT.