Is €3500 genoeg om een badkamer mee in te richten volgens onze wensen?

Wij willen:

Muurtegels
Vloertegels
Badkuip
Hangend WC
Kastje met wastafel
Douche (inloop heeft voorkeur)
Verwarming
Lamp

Bad en douche niet gecombineerd, dus los van elkaar.
We willen alles zelf doen (behalve misschien de vloer tegelen).
De leidingen liggen allemaal al wel op hun plek.
Er moet natuurlijk wel materiaal gekocht worden om te tegelen, dit moet in die €3500 passen.

Is dat haalbaar?

10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk ook eens bij Sanidump, goede kwaliteit, veel keus, scherpe prijs wel zelf ophalen. Tegels kun je beter bij de bouwmarkt halen.
http://www.sanidump.nl/

Het beste antwoord

E.e.a hangt v.w.b. de tegels af van de grootte van de badkamer. Maar neem ff aan totaal 25-30 m2 dan zit je al gauw op met lijm op ca. € 750.
Verder
Bad met kraam= €500
Hangend toilet. =€ 350
Douche inloop = € 350
Kast - wastafel. = € 500
Verwarming stel = € 350
Lamp. =€ 50

Als je alles zelf doet, goed shoppen en leidingen zitten goed, dan zou het moeten lukken.