Hoe lang doet muurverf erover om op te drogen op een knuffel?

Sorry voor deze stomme vraag. Ik maak een surprise. Over 11 uur moet hij af zijn. Als surprise heb ik een panda gemaakt van een grote teddy beer door hem zwart en wit te verven met muurverf denk ik. Hij staat nu al ongeveer 6 of 7 uur te drogen, maar hij geeft nog steeds af:( Denk je dat het mogelijk is dat hij over 11 droog is, of moet ik een plan B maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Even met de fohn eroverheen is ie ook sneller droog:)
(niet te dichtbij;) tenzij je voor geroosterde panda wil gaan
en uiteraard een lekker warme kamer

succes (en ps: wat is ie leuk!!!!!!)

Toegevoegd na 50 seconden:
hmmm zie net dat je vraag al langer dan die 11 uur geleden gesteld is.....heb je het gered?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maakte het misschien wel extra leuk, hihihi, kan me een sinterklaasfeest van mijn werk herinneren toen (denk ik) gedichtengenerator net uit was.
zeker 15 gedichten vertoonden overeenkomsten, we hebben ons rot gelachen!!!!

Andere antwoorden (1)

Als je watergedragen latexverf hebt is het in een uur bijna droog, zeker in een verwarmd vertrek.