Kan het verven van mijn plaat achter het dartbord de pijlen beschadigen?

Als de verf droog is en ik zou in de plaat gooien, is het dan mogelijk dat er verf op de pijlpunten blijft zitten of zal dat meevallen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

dat zal wel meevallen. bovendien worden pijlen op den duur bot en kun je ze met speciale dartslijpers weer scherp maken. bij het slijpen zul je de verf, mocht dat toch aan de punten zijn gekomen, weer verwijderen.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je in de plaat gooit ga je de verf beschadigen en je zal zien dat er na verloop van tijd kale plekken zullen ontstaan waar de verf gewoon weg is.
Een alternatief is enkele kurken tegels halen in een doe het zelf zaak en die achter je bord bevestigen.
Mijn bord hangt zo al een jaar of 15 en nog steeds is de kurk mooi.

Toegevoegd na 6 minuten:
Nog vergeten te vermelden dat omdat kurk vrij zacht is de pijlpunten niet beschadigd raken.