Waar haal ik de materialen om een sigaar te draaien vandaan en hoek doe ik het eigenlijk?

Ik ben behoorlijk ervaren met rollen van shaggies, joints en blunts.
Nu wil ik eens iets heel anders proberen met een veel hogere moeilijkheidsgraad, Weet iemand waar ik deze materialen vandaan kan halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan zou ik een mailtje sturen naar Ria Bos, zij geeft workshops sigaren rollen. Dat is overigens heel anders dan shag, blunts of joints rollen. Zij kan je denk ik wel helpen met het vinden van tabaksblad.