Hoe monteer ik een "artikel 461" bord aan de buitenmuur?

Het bord "Verboden Toegang art. 461. Wetb. v. Strafr." heb ik onlangs besteld en is van gehard flexibel plastic. De vraag is: Hoe kan ik deze aan mijn buitenmuur het beste / snels / handigst monteren? Het bord heeft 6 gaatjes...maar ik weet dus niet welke schroeven / pluggen ik nodig heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het simpelste en snelste is met een paar dotjes montagekit rechtstreeks op de muur plakken. Nadeel is dat het bordje wat lastiger te verwijderen wordt. Als je het met pluggen en schroeven wilt doen is een 4mm plug en een 3.0x25 bolkopschroefje al genoeg. Het heeft tenslotte niets te houden. Deze plugjes en schroeven zijn in iedere ijzerwaren/doe-het-zelf winkel te krijgen.