Door een zoompje in het gordijn te naaien, en dan de loodveter daar doorheen te halen. Dat doe je door een veiligheidsspeld door het uiteinde van de veter te halen, en die gesloten in de zoom steken. Dan heb je een houvast om het door de zoom heen te duwen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of met een haaknaald en plakbandje. Heb je wat meer grip
Amadea
11 jaar geleden
Dan is er teveel kans dat het loslaat, en kan je weer overnieuw beginnen. Een flinke veiligheidsspeld die goed sluit is handiger!
Je kunt een zoompje van ong. 1/2 tot 1cm naaien en je loodveter er direct in leggen. Je hoeft dan achteraf niet je veter erin te friemelen en het voordeel van een smal zoompje is dat het vetertje op z'n plaats blijft liggen.