welke lijm kan ik het beste gebruiken om schelpen vast te plakken op een lijst?

het is voor foto lijst met schelpen

Weet jij het antwoord?

/2500

Secondelijm lijkt me niet zo goed. Ik denk eerder witte knutsellijm

Met een lijmpistool kun je schelpen plakken op een houten lijst. Toegevoegd na 5 minuten: ook op ander materiaal.

Velpon van CetaBever

Met lijm uit een lijmpistool lukt dat prima, de lijmpistolen zijn heel betaalbaar, te koop bij Blokker, Marskramer, Action.

Ik zou voor een klusje geen lijmpistool kopen. Ik gebruik voor mozaiek de alleslijm van Bison. Omschrijving Kleurloze waterbestendige knutsellijm. Toepassing Lijmt aardewerk, porselein, leer, textiel, canvas, papier, karton, hout, glas, metaal en diverse kunststoffen en piepschuim (tempex). Niet geschikt voor polyethyleen en -propyleen. Eigenschappen ■kleurloos ■waterbestendig Ik koop deze bij de bouwmarkt, of waar ik hem in de aanbieding vindt. Toegevoegd na 2 minuten: Ik gebruik het liefst de variant waar juist wel oplosmiddel in zit, dus niet de groene. Ik heb het idee dat die sterker is. Toegevoegd na 8 minuten: Voor de duidelijkheid: Ja, Deze lijm is dus ook geschikt voor het plakken van schelpen, dat heb ik er ook al mee gedaan.

Transparante siliconenkit is ook een optie, of houtlijm, hoe vreemd dat ook klinkt. Met beiden kan je alles verlijmen, en het droogt kleurloos op.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100