Ik heb IsoFlex primer aangebracht op een verkeerde plek, hoe krijg ik dit eraf?

iso: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/larp/full19970447.jpg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Aangezien het een primer is neem ik aan dat het de eerste laag verf is.

Dit is het makkelijkste te verwijderen met afbijt. gebruik wel handschoen en plak delen af waar de verf wel moet blijven zitten.

Is het een dikke verflaag werkt branden/fohnen het makkelijkste. Fohnen is ook gelijk een stuk veiligere en werkt makkelijke bij dikke verflagen.