Waar kan ik stevig karton kopen in Aalsmeer, Hoofddorp of Amstelveen?

Dit karton moet vrij stevig zijn en een afmeting hebben van 50 bij 50. Het kan als alternatief dienen voor een snijmat voor het maken van passe partouts. Dit is een goedkopere oplossing.

Toegevoegd na 2 dagen:
Welke hobbyzaak in Hoofddorp of Amstelveen zou dit karton hebben. De Gamma zou dat een goede optie zijn!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Iedere kantoorboekhandel ( bijv. Bruna) kan je hier aan helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet helemaal juist want de Bruna heeft wel karton met de juist maat, maar het betreft dun kartonen vellen in diverse kleuren. Ik zoek echt stevig karton!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij V&D hebben ze de zelfde kwaliteit karton als bij de Bruna, dus te dun.