Dat is acrylverf op waterbasis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben een doucheruimte geverfd met botenlak, in die douche komt tegen dat wandje veel water, na 11 jaar zit het er nog prima op, maar in principe kan dat, wat jij van plan bent, met zowel verf op waterbasis als op terpentinebasis, het beste kun je eerst grondverf aanbrengen, daarna hoogglans en aflakken met hoogglans of zijdeglans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuinbeits op waterbasis is speciaal gemaakt voor vochtige ruimte ( buiten) dus is er voor gemaakt en erg simpel aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Prima oplossing, ik gebruik altijd Xyladecor, iets duurder maar blijft zeker 2 jaar goed.
Een vochtregulerende verf.