Hoe kan ik een gat/scheur in een slaapkamerdeur repareren? Kan dit met huis-tuin-en-keukenmiddelen?

Er is iets tegen de deur aangekomen en nu zit er een soort gat in. Er is een deel van de deur zeg maar naar binnen geklapt. Het is een houten deur, en je ziet nu een scheur zitten. Hoe kan ik dit stuk weer naar buiten/op dezelfde dikte als de rest van de deur krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (2)

je kan dit alleen weer glad krijgen met plamuur..
betekend dat je de deur moet gaan schuren en plamuren en weer schilderen..
dat is niet te doen met een huis-tuin-en keuken middeltje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat lukt alleen als het hardboard niet meebeweegt omdat de honingraatvulling ook kapot is
Als het gat dieper is dan 0,1 mm zou ik beginnen met Alabastine vulmiddel.
Dan vlakschuren en afplamuren.
Voor mij zijn Alabastine en plamuur huis-tuin-en-keukenmiddelen.