ontdooien met warm water, een warme doek of iets anders warms.
Daarna goed isoleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet er tijdelijk een emmer onder totdat de vorst voorbij is. Het zijn geen grote hoeveelheden water.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het proberen met een fohn over de leiding heen en weer te fohnen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verfbrander fohn kan je op warmte in stellen en gaat nog beter
Is er geen stop contact inde buurt of doormiddel van een verleng snoer, een eenvoudig mini elektrisch kacheltje voor te zetten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plastiek zak vullen met warm water,dichtknopen en dan op dicht gevroren buis liggen , het meest geschikt zijn ijsblok zakjes , kan je nog een keer gebruiken als ze afgekoeld zijn door ze in de vriezer te leggen , of met deze temperatuur kan je ze ook buiten leggen , ontdooien van slot van de auto gaat zo ook heel goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn hele goedkope electrische kacheltjes in de handel, met een ventilator, voor nog geen 25 euro, zet hem op stand 1 met de ventilator aan en laat hem een tijdje draaien.
Als het probleem is opgelost, koop dan een verwarmingslint, draai dit om de pijp heen en bij een temperatuur beneden 5 graden, gaat hij verwarmen.
Er komen nog een flink aantal zeer koude nachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een zogenaamd thermolint te koop bij bijv, de Technische unie die kun je om de leiding heen wikkelen en dan blijft de leiding on bevroren werkt op netspanning :-)