Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een monteur/controleur vinden die mijn keuken leidingen controleert?

Wij hebben zelf onze leidingen in de keuken aangelegd. Moet ik hier een keukenmonteur of een loodgieter voor bellen om dit voor ons te controleren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
978

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In Nederland mag je dat van de verzekering gewoon zelf doen, daar hoeft niemand naar te kijken of het goed is.

Voor jezelf:
Wat zou er te controleren zijn, lekt het, zo niet dan is het goed toch?
Een loodgieter kan niet zien of jullie slordig gewerkt hebben waardoor het op termijn zou kunnen gaan lekken, dan zou ie alles weer los moeten halen.
En zelfs als is alles goed, dan nog gaan bijvoorbeeld knelkoppelingen soms na een tijdje lekken. Sowieso verstandig dus om zelf na een paar weken nog een keer te kijken.

Als je toch iemand wilt, bel dan een loodgieter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je aan jezelf twijfelt zal ik er een loodgieter bijhalen, al is het maar om jezelf gerust te stellen.
want als het gaat lekken, al is het maar een beetje zweten, het gaat wel 24 uur per dag door.
met eventueel gas is het link, maar als je alles hebt getegeld, en het moet eraf, daar word je niet vrolijk van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding