Waar kan ik kleurenschijf kopen voor fiber verlichting?

Ben in bezit van een oudere kerstengel met fiberverlichting.
De kleurenschijf die deze kleuren op de vleugels reflecteert is helaas helemaal krom getrokken.
Nu kan ik dit niet meer gebruiken omdat deze schijf blijft hangen.
Weet iemand een verkoopplaats voor deze schijven of eventueel een andere oplossing om deze schijf weer recht te krijgen?

12 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

op conrad.nl kan je heel veel van dit soort artikelen vinden
probeer even de link en succes