Hoe kan ik een briefje van 10 mooi glad krijgen?

Ik geef voor een verjaardag van mijn vriendin een briefje van 10 met een leuk kaartje. Maar toen ik hem pakte was hij helemaal gekreukelt! Weten iemand misschien hoe je zo een briefje mooi glad kan krijgen.
Alvast bedankt!! (beetje zoals de afbeelding)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.5K

Antwoorden (6)

Strijken, niet te heet en het briefje onder een theedoek of iets dergelijks leggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eurobiljetten zijn bestand tegen water, ik zou het biljet onder de kraan houden en strijken(niet te heet, theedoek tussen biljet en strijkbout) dan zou ik het hete, vochtige biljet op een plat oppervlak als een tafel laten drogen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom krijgt esthor een min, terwijl nelly3 3 plussen heeft voor bijna hetzelfde antwoord?
een beetje natmaken laat het strijken veel makkelijker gaan.
Inleveren bij de bank en een nieuwe vragen, werkt ook als je een biljet hebt gescheurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. veel mooier
strijken kan maar dit moet niet te heet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bankbiljetten bestaan voor 80% uit katoen. Strijken zoals katoen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had ook zo'n probleem maar daar voor heb je gewoon de portemonnee voor nodig die maakt het briefje lekker glad