het is stugge verf en zal dus barsten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee hoor, het zou moeten lukken. Het is een soort ruwe zwarte latex. Ik heb thuis ook een rond voorwerp dat met schoolbordverf is beschilderd. Is prima met krijt te beschrijven en weer uit te vegen. De verf blijft gewoon in tact.

Toegevoegd na 1 minuut:
Flexibel zei je.. ik las eigenlijk: niet vlak. Flexibel weet ik niet uit ervaring. Wel een uitdaging om uit te proberen!! ben benieuwd ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja..op zeer dik plastic van 'n groot reclame "raam" zeg maar,die je bij de weg zet..zo flexibel dat ik het kan oprollen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..oh, zo'n soort dik spandoek, letterlijk gespannen met ogen en een koord om een frame heen? Ik zou het niet weten of die verf stand houdt, maar wie weet. als het doek niet te vaak of te strak wordt opgerold valt het misschien best mee ;-)) - Succes!