Wat zijn goede tips als je vloerzeil gaat leggen met lijm, ? moet ik rekening mee houden

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom leg je het niet los? Vinyl vloeren worden zelden meer gelijmd omdat los leggen prima gaat. Naden worden ook met dubbelzijdig tape aan elkaar gelegd. Voor de rest is het advies van Susie prima.

Het beste antwoord

Waar je op moet letten als je een vloer gaat lijmen, is natuurlijk dat de ondergrond helemaal glad is, je ziet nl. elk bobbeltje, verder moet je natuurlijk de evt. middennaden kaarsrecht afsnijden. Ook moet de lijm zéér gelijkmatig verdeeld worden.
Dus bereid je voor op een pittige klus! Succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waar je echt rekening mee moet houden is dat je jezelf naar de deur toe lijmt. Als je vloerzijl gaat plakken over de gehele oppervlakte kun je er niet opstaan tot dat de lijm droog is anders krijg je "kuilen"