In welk verband leg je plavuizen van 45x45?

Weet jij het antwoord?

/2500

vierkante plavuizen zou ik niet in verband leggen, en in dit formaat al zeker niet,

Het is wat je zelf mooi vindt. Ik ben zelf net plavuizen aan het leggen van 60x60 en die leg ik inderdaad niet inverband. Gewoon recht.

wat zeer mooi is is om ze diagonaal te leggen maar dan heb je wel iets meer afval maar je kamer lijkt groter en als je ze dan met de lichtinval meelegd dan krijg je helemaal een ruimtelijk effect

ik zou ze in vierkantsverband leggen waarbij ik afhankelijk van de ruimte eventueel schuin in de hoek zou beginnen.

Als je een maat vierkante plavuis hebt leg je die niet in verband maar netjes naast elkaar. Altans dat zou ik doen.

Ben net klaar met mijn kleine keuken waar ik ze diagonaal gelegd heb. Je kan dan zeker niet zien als er iets niet haaks is. En dat heb je al heel snel. Het geeft ook veel ruimtewerking en je komt nooit uit op een smal strookje. Het is wel veel knip werk, maar de meeste afgeknipte punten kun je weer gebruiken. Zou het echt aanraden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100