vierkante plavuizen zou ik niet in verband leggen, en in dit formaat al zeker niet,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dacht ik ook al maar was niet iedereen met me eens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen verband wil je ze mozaieken dan.
Het is wat je zelf mooi vindt. Ik ben zelf net plavuizen aan het leggen van 60x60 en die leg ik inderdaad niet inverband. Gewoon recht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat zeer mooi is is om ze diagonaal te leggen
maar dan heb je wel iets meer afval maar je kamer lijkt groter en als je ze dan met de lichtinval meelegd dan krijg je helemaal een ruimtelijk effect
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou ze in vierkantsverband leggen waarbij ik afhankelijk van de ruimte eventueel schuin in de hoek zou beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een maat vierkante plavuis hebt leg je die niet in verband maar netjes naast elkaar.
Altans dat zou ik doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben net klaar met mijn kleine keuken waar ik ze diagonaal gelegd heb.
Je kan dan zeker niet zien als er iets niet haaks is.
En dat heb je al heel snel.
Het geeft ook veel ruimtewerking en je komt nooit uit op een smal strookje.
Het is wel veel knip werk, maar de meeste afgeknipte punten kun je weer gebruiken.
Zou het echt aanraden.