Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik het best bierdoppen opplakken op een houten balk zonder dat ik, bij verwijdering van de doppen de balk beschadig?

Het is een houten balk die schuin hangt die ik wil beplakken met bierdopjes. Dus sommige bierdopjes hangen aan de onderkant van de balk, dus het moet wel goed vast zitten anders vallen ze eraf. De balk mag niet beschadigd worden als ik ze verwijder. Het zijn er overigens heel veel (zeker 400).

Toegevoegd na 3 minuten:
Het moet overigens wel een tijd blijven zitten het is bedoeld als decoratie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Volgens mij heb je bij de praxis een soort lijm in een spuitfles( als deodorant) en kun je die heel gemakkelijk verwijderen. Anders met dubbelzijdig plakband.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dubbelzijdig plakband kan dan een uitkomst zijn of je maakt een rolletje van gewoon plakband (met de plakkant naar buiten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een plankje plakken en die dan weer aan het uiteinden vast tapen aan je balk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi gast48037,

waarom??
maar goed, vroeger had je 'silly putty' een soort van stopverf achtig spul, dat je kan kneden in kleine bolletjes.
doe zo'n bolletje in het bierdopje en plak het geheel tegen de balk.
silly putty reageert niet op verf of andere stoffen, dus de balk blijft onbeschadigd.

het spul wordt zelfs in de ruimtevaart toegepast, verkrijgbaar in elke speelgoedwinkel.

veel plezier met de bierdopjes, ik heb toch meer plezier met het bier zelf, maar ja, smaken verschillen ;-)

groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop buddies en ze zitten vast voor een prikkie zonder problemen met verwijderen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding