Als schroeven geen bezwaar zijn zou ik een chemische verankering gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onderdorpel? Bovendorpel? Onder een deur? kozijn? binnen? buiten?
Maarja lijmen met mortel is toch het makkelijkst. Kies gewoon een mortel die zwakker is als de steen of als de vloer, of allebei, what ever je heel wil houden als je hem eruit sloopt.
Verder zou je em gewoon nog vast kunnen schroeven met pluggen, of als het een deur betreft, vast klemmen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chemische ankers, let er wel op werk ze zo weg dat je er na verwijdering van de dorpel ook geen last van heb die dingen zijn ''bijna'' niet meer te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en waarom zou je die niet willen lijmen? dan moet ie niet constructief zijn, dus een onderdorpel. gewoon klemmen met een wiggetje. maar lijmen is het handigst. dan kan je kiezen voor een eenvoudige lijm die los te halen is. (siliconen ofzo) of een heavy duty epoxy of gewoon mortel ja.