hoe krijg ik vastgelijmd vinyl los van de vloer?????heb al stuk los getrokken maar het overige ligt muurvast, help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.6K

Het beste antwoord

haha,ik ben er hier ook mee bezig. gelukkig komt ie gemakkelijk los. idd effe kijken of het wateroplosbare lijm is door water in de inkepingen te gieten. ben je van plan een isolerende onderlaag te leggen? is onderlaag te betaélen door huurder?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Snij diep in het vinniel, zodat lange smalle stroken in het vinyl ontstaan. De smalle (5-10cm breed) stroken bieden genoeg grip, en relatief weinig weerstand. Als dat niet lukt dat wordt het een ritje naar de boels voor een tapijtverwijder machine, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
soms wordt er wateroplosbare lijm gebruikt. Probeer het eerst eens nat te maken, kijken of het dan beter gaat.
Als dat niet lukt, de bovenstaande tips maar volgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze machine wil daarin wel eens handig zijn....