Betonplex is erg glad en wat vettig om de beton niet te laten hechten, ik zou daarom goed ontvetten en zelf misschien iets ruw schuren en dan het voorlijmen.
In dit geval droogt de voorlijm niet zo snel dus ik zou min. 24 droogtijd aanhouden.
Vervolgens de mozaiek er op lijmen met lijm die geschikt is voor vochtige vloeren. Ook voegen met voeg voor vochtige ruimtes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijmen.
Met een een goede tegellijm.

Wil je glasmozaiektegels aanbrengen?
Of wil je een kunstig mozaiekpaneel maken?
Hoe is de situatie rondom dat betonplex?