@modriouch, een prima en theoretisch goed antwoord!
Let alleen wel op het volgende: bij koptelefoons komen ZELDEN defecten voor. Ik gok dat 95% van alle defecten een kabelbreuk betreft.
Een kabelbreuk valt niet onder garantie aangezien dit een gebruikersfout betreft. Deze ontstaan namelijk door het strak of geforceerd oprollen van de kabel (om de MP3speler/telefoon) of door de koptelefoon in de broekzak te proppen.
Sommige bedrijven (ik heb zelf deze ervaring met Sennheiser) zijn vaak wel coulant en bereid je een nieuwe te geven zonder kosten of voor een klein bedrag. Maar hier zijn ze dus niet toe verplicht! Fabrieksgarantie geldt voor namelijk voor fabricagefouten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Solo HD:
De Monster Beats Solo HD wordt geleverd met twee jaar garantie.

Beats by Dr. Dre Tour:
Wordt geleverd met 3 jaar beperkte garantie