Hoeveel verschillende modelhuisjes grachtenpanden waren er in de serie van Blokker uit 1996?

Dit klinkt als een gekke vraag.
Maar in 1996 heeft de Blokker ter ere van hun 100-jarige jubileum een serie modelhuisjes uitgebracht. Ik heb hier een aantal huisjes van, nu vraag ik me af hoeveel (en indien mogelijk welke) verschillende modellen er in totaal zijn.
Kan iemand mij dit hier vertellen? Wellicht ver gezocht.

4 maanden geleden
in: Winkels
1.5K
TurfGraver
4 maanden geleden
Tien .
Misterbluesky
4 maanden geleden
Dat kan haast niet kloppen, want zelf heb ik al meer dan 10 verschillende huisjes.
Pieterke
4 maanden geleden
Vraag het na bij Blokker. Zij kunnen het waarschijnlijk wel nagaan.

Antwoorden (1)

De huisjes kwamen uit naar aanleiding van het 100-jarig bestaan van Blokker. Ze verschenen in een serie met de titel "Steengoed". De in polystone uitgevoerde 17e en 18e eeuwse gebouwtjes werden tot in kleine details weergegeven en met de hand in kleuren beschilderd. Op https://www.catawiki.com/nl/l/6023015-100-jaar-blokker-grachtenhuisjes is te vinden dat er 24 verschillende huisjes van zijn.
4 maanden geleden
Antoni
4 maanden geleden
Als je klikt op de ene foto kan je 12 foto's ervan bekijken! Wauw!