Waarom dragen sommige Albert Heijn medewerkers bruine jasjes met het AH logo?

in plaats van de bekende blauwe jasjes?
Het heeft volgens mij niets met hun rang te maken want ik zie ze hetzelfde werk doen als degenen met de blauwe jasjes. Ik vraag dit uit nieuwsgierigheid.

7 maanden geleden
in: Winkels
6.2K
TurfGraver
7 maanden geleden
Op de vers afdeling dragen ze bruin.
Pieterke
7 maanden geleden
@Turfgraver: Bedankt voor je reactie. Bij de kleine AH to go waar ik kom werken alleen de vakkenvullers op de versafdeling, geen ander personeel. Het is daar zelfbediening. De vakkenvullers hebben in 99% van de gevallen een blauw jasje aan. Een enkeling heeft een bruin jasje aan maar die werken ook in de andere winkelgedeeltes en soms loopt er iemand in een kennelijk hogere functie ook in een bruin jasje maar de teamleider loopt dan weer altijd in een blauw jasje.
jc54
7 maanden geleden
@Pieterke; waarom vraag je dat hier? Waarom niet aan iemand met zo'n bruin jasje?
TurfGraver
7 maanden geleden
Ook geen brood afdeling bij die AH to go?
Pieterke
7 maanden geleden
@Turfgraver, wel een broodafdeling maar het personeel daar draagt ook een blauw jasje. @ jc54: Die zie ik niet zo heel vaak en vond het gewoon leuk het hier te vragen. Dat mag toch? Er staan hier zo vaak vragen waar mensen zelf (met gemak) een antwoord op hadden kunnen vinden.

Geef als eerste antwoord