Slakkenhuisje op een pizza van AH, heeft een klacht indienen hierover zin voor mij en doen ze hier echt wat mee?

Ik was dus vandaag een Ah verse pizza prosciutto aan het eten toen het me opeens opviel dat er een of ander klein rond dingetje op de pizza lag wat totaal niet leek op een ingrediënt dat op de pizza hoorde. Toen ik het oppakte en even heel goed keek kwam ik erachter dat het een soort mini slakkenhuisje was (zie bijgevoegde foto). Nou is dit natuurlijk niet erg lekker om te vinden in de pizza die je ondertussen al half opgevreten hebt, maar mijn vraag is dus nu, kan ik hier iets mee? Heeft een klacht indienen hierover zin voor mij en doen ze hier echt wat mee?

Picture for question
een jaar geleden
in: Winkels
3.1K
Antoni
een jaar geleden
@Anoniempieeeee, met wat geluk krijg je je geld terug, of een nieuwe pizza. Veel meer zal je waarschijnlijk niet krijgen.
Pieterke
een jaar geleden
Heb je toevallig een online bestelling gedaan? Dan kun je voor de pizza je geld terugvragen op de website van AH. Heet meen ik de optie "Niet tevreden met je bestelling". Het wordt dan verrekend met je volgende bestelling of je kunt het, als ik het goed heb, ook op je bankrekening laten storten.

Geef als eerste antwoord