Verkoopt de Action deze vernis nog (zie afbeelding)?

Op de site kan ik deze niet vinden, maar voor de lockdown heb ik deze ook al een half jaar niet meer in de winkel zien liggen. Vandaar mijn vraag of de Action dit nog verkoopt (of een andere winkel natuurlijk).
Zo niet, waar kan men eventueel een alternatief vinden?

Alvast bedankt voor het antwoord!
Laat ik mijn vraag duidelijker stellen: Verkoopt de Action DEZE vernis nog?
Hetgeen wat ik hier aan mijn vraag verander is dus de hoofdletters, want ik zou niet weten hoe ik nog duidelijker moet zijn.

Ik weet dat vernis ook wel op andere plekken te koop is, maar dat is mijn vraag niet. Ook heb ik op de site van de Action gekeken, maar deze vernis staat daar niet bij.

Zijn er mensen die wel het antwoord weten?

Alvast bedankt!

Picture for question
3 jaar geleden
in: Winkels
6.6K
paulos
3 jaar geleden
Vernis kun je bij elke bouwmarkt kopen en afhalen.