Waarom lijkt Blue Band zo slecht verkrijgbaar momenteel?

Vandaag ging ik naar drie supermarkten om grote pakjes Blue Band margarine te kopen.
Nergens te krijgen.
Is de fabriek afgebrand of zo?

5 jaar geleden
in: Winkels
5.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik zou naar de AH gaan, daar zijn ze nu in de bonus. 2 de voor de halve prijs. ik weet niet in welke winkel je was, maar misschien waren ze daardoor op.

Antwoorden (2)

Bij "mijn" supermarkt stond er zaterdag ook al minder BB in het schap dan gebruikelijk. Volgens mij was sprake van vastgelopen prijsonderhandelingen.
5 jaar geleden
Superunie heeft een boycot ingesteld op o.a. de producten van Blue Band

====
https://www.distrifood.nl/fabrikanten/nieuws/2019/02/superunie-boycot-de-producten-van-upfield-de-oude-geelvetten-divisie-van-unilever-101121986?vakmedianet-approve-cookies=1&_ga=2.32202359.811381903.1551899347-2094567046.1551899347

BEESD – Superunie boycot de producten van Upfield, de oude geelvetten divisie van Unilever. Het gaat om de merken Blue Band, Croma, Becel en Bertolli.

Dat blijkt uit communicatie in Pluswinkels aan de klanten. ‘Beste klant, door vastgelopen prijsonderhandelingen met de leverancier van Blue Band, Croma, Becel en Bertolli zijn een aantal artikelen niet verkrijgbaar. Onze excuses voor het ongemak’, luidt de tekst op een schapkaartje in één van de Pluswinkels. Ook Upfield bevestigt het conflict: ‘We zijn in gesprek met Superunie. Soms hebben gesprekken wat meer tijd nodig om overeenstemming te bereiken en dat is hier het geval. Maar we hebben vertrouwen in een goede uitkomst.’
====
5 jaar geleden
teusvh
5 jaar geleden
OK, dank je.