wie weet er een winkel waar ik eierwarmers kan kopen dus niet zelf hoef te maken?

ivm met reuma kan ik het niet zelf maken

6 jaar geleden
in: Winkels
4.7K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Diverse fysieke winkels gebeld, Marjolein, in het kort .. niet gevonden.
Waar het verkocht werd is de winkel verdwenen :
Marskramer en Cook & Co - permanent gesloten
Hema en Kookpunt verkopen het niet.
Blokker is onbereikbaar, laatste kans?
Nou nog een mogelijkheid is het bezoeken van kringloopwinkels of iemand uit de eigen omgeving die creatief genoeg is lief aan kijken :)
Succes met de zoektocht. N.B. Je kunt ook nog iemand anders voor je online laten bestellen. Als het om het financiële risico gaat, dan is dat in dit geval wel minimaal.

Antwoorden (3)

Een fysieke winkel weet ik niet, maar online zijn zo volop te koop, zie o.a. onderstaande links.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die worden in kookwinkels verkocht. Bijvoorbeeld bij Dille & Kamille: https://www.dille-kamille.nl/nl/tafeldekken-overig/eierwarmer-konijntje-wol-geel-9568.html?ab=3b6fb of https://www.dille-kamille.be/nl/tafeldekken-overig/eierwarmer-vilt-groen-pompom-15240.html?network=daisycon
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het konijntje blijkt te zijn vervangen voor een andere uitvoering: https://www.dille-kamille.nl/nl/tafeldekken-overig/eierwarmer-van-wol-konijn-blauw-16030.html (in de webwinkel tijdelijk uitverkocht maar in een fysieke winkel allicht wél voorradig).
Toegevoegd op 29 maart 2018 13:57: tekst
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je link geeft de volgende informatie:
€ 2,95
Onze excuses, dit artikel is helaas uit ons assortiment.
Eierwarmer schaap , lengte van 11 cm , 2,99 euro NU besteld is morgen in huis!
https://www.lobbeswonen.nl/wonen/koken-en-tafelen/keukengerei/overig-keukengerei/detail/3250025-eierwarmer-schaap
---
Op MP zijn 35 paas eierwarmers te koop, eigen gemaakt/gebreide zowel als andere.
https://www.marktplaats.nl/z.html?attributes=S%2C30&query=eierwarmers+pasen+&categoryId=0&postcode=3031TD&distance=0
-----
Diverse fysieke winkels gebeld, Marjolein, in het kort .. niet gevonden.
Waar het verkocht werd is de winkel verdwenen :
Marskramer en Cook & Co - permanent gesloten
Hema en Kookpunt verkopen het niet.
Blokker is onbereikbaar, laatste kans?
Nou nog een mogelijkheid is het bezoeken van kringloopwinkels of iemand uit de eigen omgeving die creatief genoeg is lief aan kijken :)
Succes met de zoektocht.

N.B. Je kunt ook nog iemand anders voor je online laten bestellen. Als het om het financiële risico gaat, dan is dat in dit geval wel minimaal.
Toegevoegd op 29 maart 2018 14:05: tekst
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
marjolein55
6 jaar geleden
Dank voor antwoord maar bestel niets on line
Amadea
6 jaar geleden
Dille & Kamille is wel een fysieke winkel met filialen in alle grotere plaatsen (in geval je dat nog niet wist).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je eigen link checken Amadea, is uit het assortiment! fysiek of niet. :P
Amadea
6 jaar geleden
Nou wát erg dat het gele konijntje nu een blauwe is....
marjolein55
6 jaar geleden
Dank je wel voor het uit pluizen van alles.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan!